سوره عشق


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile


خــבآیــا ...

جــآے سوره اے بـﮧ نــاҐ " عِشـقــْ "

בَر قـرآنتـــْ خـــآلـیستـــْ ...

ڪِـﮧ ایـטּ گـونــﮧ آغـاز مـے شـوב :

" قســـҐ بــﮧ روزے ڪِـﮧ בِلـتـــْ رآ مـے شِڪَـننـב وَ جُـز خــבآیتـــْ

مَــرهَمـے نخـواهـے یـآفتـــْ "





نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت15:33---21 فروردين 1392
سلام.
وب جالبی داری خوش حال میشم به منم سربزنی.


mahsa
ساعت11:58---17 فروردين 1392
زنـدگــی •••

عشــق •••

دوستــ داشتــن •••

عـادتــ کــردن •••

رفتــن •••

آمــدن •••

امــا چیــزی کـه / سـاده نیستـــ ,

[-بـاور] ایـن سـاده بـودنهـاستـــ • • •
بـــــــــــه روزمـــــ ــــ


elnaz
ساعت21:58---28 اسفند 1391

باز هفت سین سرور
ماهی و تنگ بلور
سکه و سبزه و آب
نرگس و جام شراب
باز هم شادی عید
آرزوهای سپید
باز لیلای بهار
باز مجنونی بید
باز هم رنگین کمان
باز باران بهار
باز گل مست غرور
باز بلبل نغمه خوان
باز رقص دود عود
باز اسفند و گلاب
باز آن سودای ناب
کور باد چشم حسود
باز تکرار دعا
یا مقلب القلوب
یا مدبر النهار
حال ما گردان تو خوب
راه ما گردان تو راست
باز نوروز سعید
باز هم سال جدید
باز هم لاله عشق
خنده و بیم و امید

عید شما مبارک


مهاااا
ساعت9:23---14 اسفند 1391
به لبهایم مزن قفل خاموشی که در دل قصه ای نا گفته دارم

ز پایم باز کن این بند گران را که از این سودا دلی آشفته دارم . . ....
منتظرتم عزیزم اپم....


tanha
ساعت7:56---5 اسفند 1391
سلام وبت قشنگ بود به وب ماهم سربزن

tanha
ساعت7:56---5 اسفند 1391
سلام وبت قشنگ بود به وب ماهم سربزن

میثم
ساعت16:37---21 بهمن 1391
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه

نمیدونم وبلاگ منم به قشنگی وب شما میرسه یا نه اگه دوست داشتین به وب منم سر بزنید و موافقم بودید با هم تبادل لینک نیم


sara
ساعت20:04---19 بهمن 1391
اِلتِمــــــــاس مــــــالِ دیـــــــروز بــــود
مـــــــالِ وَقتـــــــی بـــود ڪــــﮧ ســـــــاده بودم
اِمــــــــروز میــــــخــــوای بـــِــری ؟؟؟
هیــــــــــــــس !!!
فَقَطــ ” خــُـــداحــــــــــافِظـــ …
سلام دوست جونی م
بهم سر بزنی اوشجال میشمااا
بای بای


یکی بود یکی نبود ...
ساعت19:46---17 بهمن 1391
روزگار نبودنش را برایم دیکته میکند و نمره ی من باز صفر میشود...
هنوز نبودنش را یاد نگرفته ام...!


لیلا
ساعت0:49---11 بهمن 1391
salam
chetori dar hale hazer?


یه مرد
ساعت16:07---10 بهمن 1391
سلام/اسم آهنگ محسن یگانه/آلبوم جدید حباب

ستاره خاكی
ساعت21:20---9 بهمن 1391
تو هر رابطه اي يكی خر تره
به سلامتي اونی كه
خر تره


nazi
ساعت19:31---9 بهمن 1391
چه تراژدی غمناکی ست وقتی
برای همه کست هیچکس نباشی
ابجی اپ کردما


حمید
ساعت20:28---7 بهمن 1391
سلام دوست عزیز وب زیبایی داری
اگه تمایلی به تبادل لینک داری من رو با نام پرستاری لینک کن و خبر بده تا لینکت کنم
منتظرتم...


solaleh20
ساعت12:41---7 بهمن 1391
سلااااااااااااااااام رز گلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم برات یه کوچولو شده بود.
راستی چه پست قشنگی بود خانومم


MoHaD3
ساعت15:26---6 بهمن 1391
سلام عزیزم وب زیبایی داری ..خوشحال میشم به من هم سر بزنی...اگه دوست داشتی منو لینک کنی خبرم کن تا من هم شما رو لینک کنم..موفق باشی!shahinormohad3.LoxBlog.Com

arezoooo
ساعت12:58---6 بهمن 1391
آاا..اشتباه شد..دوستای نتیم ش دارن یا نه..

arezoooo
ساعت12:57---6 بهمن 1391
سلام رزی جون..خوبی؟
من خوب نیستم به دلایلی.
دلم گرفته...
بعدبرات تعریف میکنم...
باز باگوشی اومدن نت..
خانوادم نت رو وصل نمیکنن..
از طرف دیگه برام کارت شارژ هم نمیخرن نمیتونم با کسی بحرفم.الان اومده بودم ببینم نمیخری نتیم ش ندارن بدن..که اونام یه مشت نامرد....
دلم گرفت....
بوووس..دوشتت دالم آجی...فعلا


عسل
ساعت10:10---5 بهمن 1391
من به آمار زمین مشکوکم

اگر این شهر پر از آدمهاست

پس چرا این همه دل ها تنهاست ؟



م صادقی
ساعت19:10---4 بهمن 1391
سلام اجی زرم کجایی دیگه دوسم نداری ههههههههههههههههههههههههههههه یه روزی تو غروب بی کسی هام
تو خورشید و به چشمام هدیه کردی
میدونستم میری تنهام میزاری
ولی دلگرم بودم بر میگردی
این بیت اول ترانه ایست که هنوز دنباله اش رو نگفتم تموم شد میزارم بیا ببین


atena
ساعت16:12---4 بهمن 1391
ادمک اخر دنیاست بخند ادمک مرگ همین جاست بخند
ان خدایی که بزرگش خواندی بخدا مثل تو تنهاست بخند
دست خطی که تو را عاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند
ادمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند
فکر کن فکر تو ارزشمند است فکر کن گریه چه زیباس بخند
صبح فردا به شب نیست که نیست تازه انگار که فرداست بخند
راستی ان چه به یادت دادیم پر زدن نیست که درجاست بخند
ادمک نغمه اغاز نخوان!!!بخدا اخر دنیاست بخند.


mahsa
ساعت12:42---4 بهمن 1391
سـَرکـ می کشی در خواب ـهـایـ َم



تــا دست ِ خــالی از تـــو بـاز نگـردَم

.

.

خیـالی نیست !



کـابـوسـ هـا بـا تو شیرینـ تـر است!

آپم... منتظرم...


غمکده
ساعت23:51---3 بهمن 1391
chi shode enghadr ghamgini 2khtar? Azize man yezare shad bash.

تارا
ساعت23:47---3 بهمن 1391
سلام.آجی منو یادت رفت دیگه؟

غزل
ساعت23:34---3 بهمن 1391
خیلی قشنگ بود

nazi
ساعت21:40---3 بهمن 1391
هَمــِہ در دُنیا کسے رآ دآرند برآے خودشآלּ ..!

"خُسرو و شیریـלּ" ... "لیلے و مَجنوלּ"

"رامیـלּ و ویس" ... "پیرمرد و پیرزלּ"

"تـــو و اوלּ"

"مَــלּ و تَنهـآیے"


ژیلا
ساعت13:59---3 بهمن 1391
نــوشـتــه هــایــم

گــریــبـان گــیـرت مـی شـونـد روزی

آنـقـدر کــه بـیـنـشــان

” آه ” کــشـیــدم…!


ررجونم حلالم کن
بایدبرم خیلی خستم


سحر
ساعت9:21---3 بهمن 1391
خیلی ناراحت شدم واقعا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 3 بهمن 1391برچسب:, | 7:5 |
Desiner: lady skin